Tutku Oyunu

25830-thumb Atilla Dorsay: Film mantığı ve sağduyuyu tümüyle es geçen yapısıyla seyircisini hayli zorluyor. Yine de Ozon her daim ilginç bir yönetmen. Ve filmi yine de bir ölçüde özgün olmayı beceriyor. Alabildiğine cesaret, hatta cüret içerdiği de bir gerçek. Devamını Oku    3-out-of-5-stars

 

filmloverss Ecem Şen: François Ozon, erotizmi ve gerginliği dozunda sert meselelere değinmekten çekinmeyen, sanrılarla sarmalanan bir başka hikayeyle karşımızda! Devamını Oku    3-5-stars

 

beyaz Banu Bozdemir: Ozon’un Fransız sinemasına yakın, en kısa yoldan manevracı tarzını seviyorum ama dediğim gibi bu filmde biraz arapsaçı kıvamı aldım ve bunu çözmek için yönetmenin bizi fazla zorladığını düşündüm. Ama ikiz kavramına, fetüs ve bunun etkilerine dair farklı bir yorum olduğu da aşikar. Devamını Oku    3-out-of-5-stars

 

arkapencere-11 Feride Çetin: Ozon, senaryosunda boşluklar olsa da görüntü dilinde yakaladığı özen, stilize mekan kullanımı, oyucularının kırılgan yönlerini sergilemekte gösterdiği başarı ile “Tutku Oyunu”nu izlenir kılıyor. Devamını Oku    3-out-of-5-stars

 

haberturk-logo Mehmet Açar: ‘Tutku Oyunu’, sağlıksız, hastalıklı zihinleri konu alan başyapıtların arasına koyabileceğim bir film değil. Bunun en önemli nedeni, finalde her şeyin bağlandığı noktanın bana etkileyici gelmemesi… Ama anlatımı, oyuncuları ve görüntü yönetimiyle sonuna kadar ilgiyle izlenen bir film. Devamını Oku    3-5-stars

 

logo-main Cüneyt Cebenoyan: Filmin oldukça erotik olduğunu, ‘Grinin Elli Tonu’nun gitmeye cesaret edemeyeceği yerlere gittiğini söylemeliyim. İyi bir görüntü yönetimi ve dozunda bir gerilim de cabası. Daha ne istenir ki? Eee, evet daha fazla anlam istenir… Devamını Oku

 

KpjcSCKy-128x128-64x64 Kaya Özkaracalar: Kuşkusuz Tutku Oyunu’nu yılın en iyi filmlerinden biri olacak kadar kalburüstü yapan özellikleri, filmin konusundaki muammanın finaldeki çözümünü ele vermemek adına örtük biçimde de olsa açımlamaya giriştiğim “derinliğinden” ibaret değil, filmin “yüzeyi” de, görsel dokusu başta olmak üzere, son derece usta işi biçimde tasarlanmış ve işlenmiş. Devamını Oku

 

Furkan Erkan: Ozon’un rafine yönetimi, Mariene Vacht ve Jeremie Renier’in lezzetli performansları, başından sonuna merakla izleten kurgu, duygu yoğunluğunun ve cinselliğe bakışın aktarımında sinematografi ve sanat yönetimininin enstrüman işlevi gördüğü L’amant Double, son yılların en kayda değer arthouse gerilimleri arasına rahatlıkla giriyor. Devamını Oku

 

milliyet_logosu Nil Kural: Kendisini fazla ciddiye almadan izleyiciyi sinemanın tutkuya odaklanan gerilim türünün tanıdık referansları içinde gezdiren film, izleyiciyi sürekli tahmin etmeye zorluyor. Devamını Oku

 

logo Sungu Çapan: Ozon, seyirciyi kurduğu tuzaklara düşürüp eğleniyor, meraklısını psikanalizin, içebakışın, seksüel düşlerin, ikiz olmanın labirentlerine çekerek. Erotik gerilimin kimi klişe öğelerini kullanmaktan ve sık sık sinemasal göndermelere başvurmaktan da çekinmeyen Ozon, yedinci sanatla psikanalizin hemen hemen aynı çağda doğduğunu da bize anımsatıyor. Devamını Oku

 

11223754_708016712677565_1679641951555158186_n Tuba Büdüş: Gerilim filmlerinin usta isimlerinin yapımlarının en nadide parçalarından yararlanarak özgün bir bütün ortaya çıkarmayı başaran Ozon, L’amant double ile özellikle sinefillere keyifli hatırlatmalar vaat ediyor. Devamını Oku

 

308993_377471652322738_1874484003_n  Ferhan Baran: “Tutku Oyunnu” Ozon’un en iyi filmlerinden biri değil. Yatay ve dikey aynalardan bolca yararlanan sinemacının simetriyle, geometriyle serbestçe oynayarak hayli eğlendiği bu gerilim yüklü erotik fantezi iyi bir işçilik örneği olarak ilginizi çekebilir. Devamını Oku

 

Erçin Işık: Ozon; filmlerinde eksik etmediği cinsel unsurları L’amant Double’da da gerilimi yüksek ve çarpıcı bir şekilde kullanmış. Fransız sinemasının en üretken yönetmenlerinden olan ve her yıl neredeyse film yapan Ozon; karakterlerinin arasında kurduğu gerilim, çarpıcı diyalog ve kışkırtıcı çekimlerle anları güçlü bir psikolojik gerilim filmi ortaya koymuş. Devamını Oku

 

Aras Keser: François Ozon’un artık “usta” klasmanına yükselmiş bir yönetmenken uçları oldukça sivri ve seyirciyi konforlu alanında dürtme üzerine kurulu bir film yapabilmesi oldukça değerli. Devamını Oku

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s